30.YIL
• 31.DÖNEM KAYITLARI DEVAM EDİYOR..
Tanıtım Filmi TR Turizm Portalı

Teşekkürler Çağdaş diyerek başlıyoruz gezi öykümüze. 7 Mart 2012 Çarşamba  Saat: 21:09

Coşkun neşenizi sayesinde hava koşullarına rağmen eksilmeyen neşeniz ve anlayışınız sayesinde bizlerde keyifli bir gezi yapmış oldu.

Güne güzel bir havayla başlayıp grubumuzla buluşarak yolculuğumuza başladık.İlk olarak Tavşanlı köy kahvesinde kızaran ekmeklerin eşliğinde kahvaltımızı yapıp hatıra fotoğraflarımızı da çekerek yolculuğumuza davam etmeye başladık.Grubun neşesi yerinde özellikle arka tarafın coşkulu hali keyifli bir gezinin olacağının işaretiydi.

Ve kar bizi Düzce de karşıladı mola yerinde ilk kar keyfi başladı günün sloganı her yerde kar var olacağı da netleşmiş durumda.

Ana yoldan ayrılıp Abant sapağına döndüğümüz de zincirsiz bu yolda sıkıntı olacağını düşünüp aracımıza zincirleri taktırdık ama bizim taktırmamızın pekte bir anlamı olmadı.Girişe az bir mesafe kala yolun kapanmasından dolayı ilk eğlencemize burada başlamak durumunda kaldık.Paylaşılan fotoğrafla dan gördüğüm kadarıyla anı yaşamayı bilen grubuz traktörde,dere kenarında,iş makinelerinin etrafında ve her yerde eğlencesine devam etmiş.

Otobüsü itelemekten bizi kara yolları kurtardı kamyonlarıyla bizi çekerek çıkardı ve amma ağırmışız çünkü otobüs doluyken çıkaramadı sonra grubumuzu yürüyerek yola koşunca çıkarta bildi.

Sonunda ulaştık Abant’a da kar seviyesi 2,5 çıvarında olunca e buda bizim boy seviyemizin üzerine çıktığından görüntü acımıza kar yığınlarından başka bir şey giremedi.Neyse deyip yemeklerimizi hazırlamaya başladık üşüyenler için horon durdu ve grup zaten folklorcu olunca oynanacak yöre çok deyip oyunlar oyunları takip etti. Yemek sonrası grup olarak güzel bir horon vurduk,artık üşüyen kalmamıştı. Baktık ki akşam oluş bile deyip dönüş yolculuğuna başladık.

Eğlenceye aracımızda devam etmeye Başkanımız Serdar Beyin Destanlarıyla başladı,şarkılar türküler, uyuyanlar, yerinde duramayanlar ve EN EN lerin seçim sonuçlarıyla devam edip ne yazı ki Şehre döndük.

Abant gezinizde Acentemi Tamzara Turu tercih eden yöneticilerinize,eğitmenlerinize ve katılımda bulunduğunuzdan dolayı sizler bir kez daha teşekkürlerimizi sunar doğanın her han gibi köşesinde ve koşullarında birlikte olmak dileğiyle iyi günler dileriz.

Neşeniz hiç eksik olmasın……..

Şener KALEMCİ
www.tamzaratur.com
Her Adım Bizi Yakınlaştırır...
Doğaya, Kültüre, Size...

Yeniçarşı cad. No.36/4 Beyoğlu - İstanbul
Tlf: (212) 251 98 64 Pbx Faks: (212) 249 80 07
Gsm: 0533 311 36 00
22.Yıl-Belge No: A- 1758

Sayfayı Yazdır Yukarı

Ana Sayfa | Hakkımızda | Yönetim | Salonumuz | Eğitmenler | Serdar Abi'den | Serbest Kürsü